
Μόνο η αρχή ήταν για την ΑΕΚ η κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος σύμφωνα με τον Ρόναλτ Βάργκας, ο οποίος τόνισε ότι θέλει να ζήσει και άλλες τέτοιες στιγμές με την Ένωση.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Μπορεί ο πρωτος μας στόχος να ήταν το πρωτάθλημα, αλλά και το Κύπελλο είναι εξίσου σημαντικό, όπως απερίγραπτη είναι και η ευχαρίστηση όλων των παιδιών που δούλεψαν σκληρά για να τα καταφέρουμε. Κάναμε τον κόσμο μας ευτυχισμένο και θέλω να πιστεύω πως το τρόπαιο αυτό είναι μόνο η αρχή», τόνισε αρχικά στη Real News και συνέχισε:
Όσο για το φημολογούμενο ενδιαφέρον της Μπέτις του Πογιέτ, ξεκαθάρισε: «Είμαι παίκτης της ΑΕΚ, έχω συμβόλαιο με την ομάδα μου και θέλω να ζήσω μαζί της και άλλες ευτυχισμένες στιγμες»