17.5
13:50

Πρόστιμο στην ΑΕΚ!

AEK1924.gr team
Πρόστιμο στην ΑΕΚ!

Ο Αθλητικός Δικαστής επέβαλε πρόστιμο στην ΑΕΚ για τη συμπεριφορά των οπαδών της απέναντι στον Ολυμπιακό

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Το χέρι στην τσέπη θα χρειαστεί να βάλουν ο Παναθηναϊκός και η ΑΕΚ εξαιτίας της συμπεριφοράς των οπαδών τους στο πέμπτο παιχνίδι με τον Άρη και το τρίτο με τον Ολυμπιακό, αντίστοιχα. Ο Αθλητικός Δικαστής τιμώρησε το “τριφύλλι” με 1.200 ευρώ, ενώ οι “κίτρινοι” θα κληθούν να πληρώσουν το ποσό των 4.000 ευρώ. Αναλυτικά:

Επιβάλλεται στην ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. ΚΑΕ για τα υβριστικά συνθήματα με αποδέκτη μη φυσικά πρόσωπα, που δε συνιστούν προσβολή εθνικών συμβόλων, πρόστιμο 1.200,00€, κατά τον αγώνα Πρωταθλήματος με τον ΑΡΗ της 14-5-2016

Επιβάλλεται στην ΑΕΚ ΚΑΕ:

α) για τα υβριστικά συνθήματα με αποδέκτη μη φυσικά πρόσωπα, που δε συνιστούν προσβολή εθνικών συμβόλων, πρόστιμο 800,00€,

β) για το υβριστικό σύνθημα με αποδέκτη φυσικό πρόσωπο, επίπληξη και πρόστιμο 1.400,00€ και

γ) για επεισόδια εντός γηπέδου αλλά έξω από τον αγωνιστικό χώρο (χρήση κροτίδων ήχου και πυρσού χειρός) πρόστιμο 1.800,00€, κατά τον αγώνα Πρωταθλήματος με τoν ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ της 10-5-2016“.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement