
Λίγο πριν τη λήξη της αναμέτρησης ανάμεσα στον ΠΑΟ Θρίαμβου Αθηνών Δάφνης και την ΑΕΚ, φίλαθλοι εισήλθαν στον αγωνιστικό χώρο και ένας από αυτούς τόλμησε να σπρώξει τον προπονητή της Ένωσης και να τον πιάσει από τον λαιμό!
Όπως ήταν αναμενόμενο, οι διαιτητές διέκοψαν το ματς και ζήτησαν την εκκένωση του γηπέδου. Οι ποινές που επιβλήθηκαν στις δύο ομάδες είναι μια αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE