
Με αφορμή την σημερινή επέτειο της 25ης Μαρτίου, η ΚΑΕ ΑΕΚ έκανε μια δημοσίευση στα social media, για να ευχηθεί σ’ όλους τους Έλληνες και σ’ όλη την Ελλάδα «χρόνια πολλά».
Αναλυτικά όσα έγραψε στη δημοσίευση η ΚΑΕ ΑΕΚ:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η δημοσίευση της ΚΑΕ ΑΕΚ: