
Ο Ισπανός εξτρέμ, γνωστοποίησε σε story του στα social media, ότι επέστρεψε σε φουλ ρυθμούς μετά από ένα μικρό τραυματισμό στον αστράγαλο.
Ο Πάολο Φερνάντες έμεινε εκτός αποστολής στο ματς με τον Παναιτωλικό λόγω τραυματισμού, αλλά σήμερα επέστρεψε σε φουλ ρυθμούς προπόνησης.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Συγκεκριμένα, ο εξτρέμ της ΑΕΚ το αποκάλυψε με ένα story στα social media, τονίζντας ότι είναι χαρούμενος που επέστρεψε και τίθεται στη διάθεση του Ματίας Αλμέιδα για το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ.
Χαρακτηριστικά έγραψε: «Καλό να επιστρέφω στην προπόνηση με την ομάδα σήμερα μετά από 10 ημέρες εκτός μετά από έναν μικρό τραυματισμό στον αστράγαλο».
Η δημοσίευση του Πάολο Φερνάντες:
