
Κεραυνός εν αιθρία έπεσε στην ΑΕΚ μετά τη λήξη του ντέρμπι κόντρα στον Παναθηναϊκό που βρήκε την Ένωση ηττημένη με 1-0.
Κι αυτό γιατί ο Ματίας Αλμέιδα έριξε “βόμβα” παραίτησης, στο πρώτο του σχόλιο αμέσως μετά τη λήξη του ντέρμπι.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Συντονιστείτε στην συνέντευξη Τύπου ΖΩΝΤΑΝΑ από το ΑΕΚ1924 TV.