13.12
16:16

Αζεβέδο: «Δύσκολο παιχνίδι κόντρα στον ΟΦΝΙ»

AEK1924.gr team
Αζεβέδο: «Δύσκολο παιχνίδι κόντρα στον ΟΦΝΙ»

Οι δηλώσεις της Μαριάνας Αζεβέδο για την αυριανή αναμέτρηση με τον ΟΦΝΙ.

Η γυναικεία ομάδα Χάντμπολ της ΑΕΚ, μετά την εύκολη επικράτηση επί του Εθνικού Κοζάνης, υποδέχεται τον Ο.Φ. Νέας Ιωνίας, αύριο (14/12, 19:30), στο «Γ. Κασιμάτης», στο πλαίσιο της 11ης αγωνιστικής της Α1 Εθνικής Κατηγορίας.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Στο πλαίσιο αυτό, η Μαριάνα Αζεβέδο μίλησε στην επίσημη σελίδα της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ.

Αναλυτικά οι δηλώσεις της Αζεβέδο:

«Ξέρουμε πως το παιχνίδι απέναντι στον ΟΦΝΙ θα είναι δύσκολο, καθώς πρόκειται για μία από τις καλύτερες ομάδες στο πρωτάθλημα. Αλλά ως ομάδα έχουμε δουλέψει σκληρά αυτή την εβδομάδα και ελπίζουμε να παίξουμε όμορφο χάντμπολ. Θα ήθελα να ζητήσω από τους οπαδούς μας να έρθουν στο γήπεδο, γιατί η βοήθειά τους είναι υπερπολύτιμη. Εύχομαι να έχουμε ένα εξαιρετικό παιχνίδι, δίχως τραυματισμούς».

Advertisement