
Πολύ απαιτητική αναμέτρηση για την ΑΕΚ. η οποία θα υποδεχτεί αύριο (13/11, 15:00) τον ΠΑΟΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια για την 6η αγωνιστική της Α1 Εθνικής Κατηγορίας Χάντμπολ Γυναικών.
Η Ευγενία Σαμολαδά μίλησε εκ μέρους των κιτρινόμαυρων στο aek.gr και έστειλε μήνυμα νίκης.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Προερχόμαστε από ένα δυνατό παιχνίδι στο Πανόραμα. Προετοιμαζόμαστε για τον αγώνα με τον ΠΑΟΚ και περιμένουμε ότι θα είναι δύσκολος, αλλά εμείς θα δώσουμε το 100% του εαυτού μας για να πάρουμε την νίκη! Θέλουμε τον κόσμο δίπλα μας σε αυτόν τον απαιτητικό αγώνα», δήλωσε χαρακτηριστικά.