
Η παρέμβαση του Δημήτρη Μελισσανίδη στην διαμάχη που είχε ο Ιβάν Σαββίδης με τους εκπροσώπους του Ολυμπιακού.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Την στιγμή της μεγάλης έντασης ανάμεσα στον Ιβάν Σαββίδη και τους εκπροσώπους του Ολυμπιακού, υπήρξε παρέμβαση και από την πλευρά του Δημήτρη Μελισσανίδη. Μετά την ξεκάθαρη θέση του ιδιοκτήτη του ΠΑΟΚ προς τον Θόδωρο Γιαννίκο ότι «εγώ δεν μιλάω με υπαλλήλους» και τις αντιδράσεις που υπήρξαν από την άλλη πλευρά, ο ισχυρός άνδρας της ΑΕΚ παρενέβη και φώναξε «έξω οι Φιλιππινέζες από το ποδόσφαιρο».
Πηγή: sdna.gr