
Ο ΕΣΑΚΕ ανακοίνωσε τη συμμετοχή των ελληνικών ομάδων στο FIBA Champions League.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΕΣΑΚΕ:
«Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΣΑΚΕ στην σημερινή συνεδρίαση του αποφάσισε την συμμετοχή των ελληνικών ομάδων στο FIBA Champions League, καθώς, επίσης, και την συμμετοχή του ΕΣΑΚΕ ως μετόχου στην νέα υπό σύσταση εταιρεία».