
Την κατάσταση στα χέρια τους είναι αποφασισμένοι να πάρουν οι άνθρωποι της ΚΑΕ ΑΕΚ μετά τη «σφαγή» στο Αλεξάνδρειο
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Καζάνι που βράζει είναι η ΑΕΚ, μετά τα «εγκλήματα» των Κορομηλά , Καρακατσούνη και Μπίτη στο Αλεξάνδρειο στο ματς με τον Άρη.
Η Βασίλισσα εξέδωσε χθες (29/2) ανακοίνωση μιλώντας για ξεκάθαρη αλλοίωση του αποτελέσματος από το διαιτητικό τρίο, με τους υπεύθυνους να μην μένουν εκεί.
Οι Κιτρινόμαυροι αναμένεται να παραστούν στην επόμενη κλήρωση των διαιτητών, ενόψει του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό για να ζητήσουν από ισονομία από την ΚΕΔ.