
Ο αρχηγός της ΑΕΚ, Δημήτρης Κολοβέτσιος μίλησε για τη νίκη του Δικεφάλου σε ένα ακόμα ντέρμπι και τόνισε ότι η ομάδα έχει το μέταλλο του πρωταθλητή.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα είπε:
«Έχουμε το μέταλλο του πρωταθλητή. Αισθανόμαστε όμορφα με τη νίκη. Φάνηκε ότι όποιος έβαζε το γκολ θα έπαιρνε και τη νίκη. Είμαστε πολύ δυνατοί στην έδρα μας. Είναι σημαντικό για εμάς που κερδίσαμε σε όχι τόσο καλή μέρα».