28.2
19:48

Πογέτ: «Είχαμε προβλήματα, είμαι ικανοποιημένος»

AEK1924.gr team
Πογέτ: «Είχαμε προβλήματα, είμαι ικανοποιημένος»

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν θα μπορούσε να μην είναι ικανοποιημένος από τη νίκη της ΑΕΚ σε ένα ακόμα ντέρμπι, ωστόσο όπως τόνισε αμέσως μετά το ματς στο συνδρομητικό κανάλι η ομάδα είχε προβλήματα.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Ήταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι, είχαμε προβλήματα, δεν κάναμε καλό παιχνίδι, έπρεπε να βρούμε μία λύση οπότε είμαι πολύ ικανοποιημένος», είπε ο Ουρουγουανός αμέσως μετά τη λήξη του ματς στη «Nova».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement