21.2
18:28

Ρουμελιώτης: «Έχω ευθύνη»

AEK1924.gr team
Ρουμελιώτης: «Έχω ευθύνη»

Ο Μανώλης Ρουμελιώτης μίλησε για την ήττα της ΑΕΚ από τον Αία, τονίζοντας ότι έχει μερίδιο ευθύνης και ο ίδιος.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Ξεκινήσαμε καλά και προηγηθήκαμε με 2-0, αλλά χαλαρώσαμε αδικαιολόγητα όμως έχω κι εγώ μερίδιο ευθύνες γιατί έκανες αλλαγές και βρήκε την ευκαιρία ο Αίας και γύρισε το παιχνίδι», ανέφερε χαρακτηριστικά ο προπονητής της ΑΕΚ.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement