
Με όλους τους παίκτες να δηλώνουν «παρών», εκτός του τραυματία Δημήτρη Κατσίβελη, ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της ΑΕΚ, ενόψει της αυριανής αναμέτρησης (21/02) με την Κηφισιά στο ΟΑΚΑ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η προπόνηση διεξήχθη υπό το βλέμμα του Μάκη Αγγελόπουλου, ο οποίος για άλλη μια φορά βρέθηκε κοντά στην ομάδα παραμονή αναμέτρησης. Παρών ήταν, βεβαίως, και ο General Manager, Ντράγκαν Σάκοτα.