14.2
21:45

Κοπιτσής: «Εμείς έχουμε κερδίσει και με 9 τον Ολυμπιακό»

AEK1924.gr team
Κοπιτσής: «Εμείς έχουμε κερδίσει και με 9 τον Ολυμπιακό»

Ο Χάρης Κοπιτσής ήταν μαζί με τον Μάνταλο ήταν καλεσμένοι στην εκπομπή «Kick Off» και μεταξύ άλλων του ζητήθηκε να σχολιάσει τα ντέρμπι με τον Ολυμπιακό την εποχή που έπαιζε στην ΑΕΚ.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ο παλαίμαχος άσος της Ένωσης σχολίασε τα όσα έγιναν στο ντέρμπι ενώ σε ερώτηση για τις αποβολές των φιλοξενούμενων είπε: «Οταν μένεις με 10 ή με 9 παίκτες πρέπει να βγάλεις ψυχή και πάθος. Ο Ολυμπιακός δεν τα κατάφερε. Εμείς παλιά τους έχουμε νικήσει και με 10 και με 9».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement