
Μπορεί να έχει ακούσει πάρα πολλά για τις εμφανίσεις του με τα κιτρινόμαυρα, αλλά στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό ήταν σταθερός και επενέβη σωτήρια όποτε χρειάστηκε.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο λόγος για τον Θέσαρ Άρθο που έκανε καλή δουλειά με τον Κολοβέτσιο στα μετόπισθεν και που μετά το ντέρμπι ήταν τόσο χαρούμενος που ήθελε να βγει να γιορτάσει στα μπουζούκια.
Ο Ισπανός φώναζε για πλάκα συνέχεια στους συμπαίκτες του κατά τη διάρκεια των πανηγυρισμών «Πάμε στα μπουζούκια», δείχνοντας ότι έχει μάθει τις… ελληνικές συνήθειες.