
Η ΑΕΚ μπορεί να κατάφερε να σπάσει τα μπλόκα των αγροτών και να έφτασε στη Θεσσαλονίκη, ωστόσο αποκλείστηκε εκεί.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η αποστολή της Βασίλισσας πήγε από την Καβάλα στη Θεσσαλονίκη, αλλά δεν κατάφερε να πετάξει για την Αθήνα, λόγω ομίχλης.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η αποστολή να είναι ακόμα στο ξενοδοχείο, περιμένοντας να βελτιωθούν οι καιρικές συνθήκες ώστε να επιστρέψει στην Αθήνα.