
Διαβάστε στο AEK1924.gr όλα όσα δήλωσε ο Αντρέ Σιμόες λίγο μετά το τέλος της αναμέτρησης με τον Ολυμπιακό
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Σιμόες:
«Μια μεγάλη νίκη για όλους σήμερα. Ξέραμε ότι ήταν σημαντικό για τον κόσμο μας να νικήσουμε. Πρέπει να συνεχίσουμε έτσι και να πλησιάσουμε τον Ολυμπιακό. Ήμασταν λίγο κακά παιδιά και καταφέραμε να πάρουμε τη νίκη».