
Ο Μάρκο Σίλβα μιλώντας το ματς αναφέρθηκε στη διαιτησία λέγοντας «πως όλοι είδαν τι συνέβη», ενώ έδωσε και συγχαρητήρια στην ΑΕΚ για τη νίκη. Δεν έχουν συνηθίσει να τους παίζουν με διαιτησία 50-50 και τους φαίνεται περίεργο
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Είναι πάρα πολύ δύσκολο να νικήσεις παιχνίδι σε ένα τέτοιο παιχνίδι με ιδιαιτερότητες. Είδατε όλοι τι συνέβη. Για μας δεν αλλάζει κάτι ουσιαστικά. Σε 2-3 αγωνιστικές θα είμαστε πρωταθλητές και μαθηματικά. Συγχαρητήρια στην ΑΕΚ για τη νίκη, συγχαρητήρια και στους παίκτες μου για την προσπάθεια», ήταν τα λόγια του Πορτογάλου τεχνικού.