
Η ΑΕΚ συνεχίζει την προετοιμασία της για το ντέρμπι του Σαββάτου κόντρα στον Ολυμπιακό και όπως διαβάσατε νωρίτερα, ο Γκουστάβο Πογέτ είδε τον Έλντερ Μπαρμπόσα να επιστρέφει κανονικά στις προπονήσεις.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Από εκεί και πέρα ο Μιγκέλ Κορδέρο συνέχισε το ατομικό του πρόγραμμα, ενώ ο Άρης Σοϊλέδης έκανε πρόγραμμα στο γυμναστήριο. Όλοι οι άλλοι ποδοσφαιριστές προπονήθηκαν κανονικά.