10.2
09:29

Ακόμα τρεις θύρες ανοιχτές για το ντέρμπι!

Πένυ Μακρή
Ακόμα τρεις θύρες ανοιχτές για το ντέρμπι!

Η τεράστια προπώληση των εισιτηρίων για το ντέρμπι έκανε τους ανθρώπους της ΑΕΚ να ανοίξουν ακόμα τρεις θύρες στο επάνω διάζωμα του ΟΑΚΑ!

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Χαμός επικρατεί στις τάξεις των φιλάθλων της ΑΕΚ για το Σαββατιάτικο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό! Προ δύο ημερών άνοιξαν τρεις θύρες του πάνω διαζώματος του γηπέδου οι οποίες τέθηκαν και στη διάθεση του… ιντερνετικού κοινού, με την ΠΑΕ να ανακοινώνει σήμερα το άνοιγμα ακόμα τριών θυρών.

Συγκεκριμένα η ανακοίνωση αναφέρει:

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των φιλάθλων της ΑΕΚ λόγω και της μεγαλης προπώλησης των εισιτηρίων του ντέρμπι, ανοίγουν και οι θύρες 6, 14 (20 ευρώ το κανονικό – 10 το παιδικό) και η θύρα 16 (15 ευρώ το κανονικό – 5 το παιδικό) στο επάνω διάζωμα του ΟΑΚΑ. 

Αυτές οι θύρες δεν θα πουληθούν μέσω ίντερνετ, μόνο από τα εκδοτήρια.
Πλέον, είναι ανοιχτό το επάνω διάζωμα του ΟΑΚΑ από τη θύρα 6 έως και τη θύρα 16.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement