
Στο 1ο Κύπελλο Πυγμαχίας «Πολυδεύκης», στο Περιστέρι, έλαβε μέρος η ΑΕΚ, με τους αθλητές μας να κάνουν υπερήφανη την «κιτρινόμαυρη» οικογένεια, κατακτώντας δύο χρυσά μετάλλια και ένα ασημένιο!
Οι αγώνες πραγματοποιήθηκαν στο Ολυμπιακό Στάδιο Πυγμαχίας «Γιώργος Στεφανόπουλος».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Θανάσης Δρούτσας κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στα 86 κιλά, ο Αλέξανδρος Παπαθεοδώρου το ασημένιο στα 75 κιλά, ενώ η Μαρία Λίγκα – Καπλάνη κατέκτησε το χρυσό στα 54 κιλά!
Συγχαρητήρια σε όλους τους αθλητές μας!