06.2
20:40

Έχασε αλλά πήρε βαθμό

AEK1924.gr team
Έχασε αλλά πήρε βαθμό

Η ΑΕΚ της Καρδιάς ηττήθηκε με 3-2 από τον Κύζικο και πήρε έναν βαθμό από το ντέρμπι της 14ης αγωνιστική της Α2.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Οι Κιτρινόμαυροι παρά το γεγονός ότι έκαναν ένα καλό πρώτο σετ, τελικά το έχασαν. Ωστόσο κατάφεραν να αντιδράσουν και να κάνουν το 1-1 σε ένα πολύ δυνατό δεύτερο σετ.

Ο Κύζικος εκμεταλλεύτηκε την κούραση της ΑΕΚ και έκανε το 2-1 σχετικά εύκολα, με την ένωση να παίρνει πίσω το αίμα της στο 4ο σετ, κάνοντας το 2-2.

Στο τάι μπρέικ η Ένωση προδόθηκε από τα λάθη της, με τον Κύζικο να κάνει το τελικό 3-2 και την ΑΕΚ να παίρνει έναν βαθμό.

Τα σετ: 25-22, 28-30, 18-25, 25-19, 15-13.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement