
Ο Γκουστάβο Πογέτ αποφάσισε σε ποια παιχνίδια θα εκτίσουν την ποινή τους οι Αραβίδης, Γκάλο και Σιμόες οι οποίοι συμπλήρωσαν κάρτες.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο διεθνής επιθετικός θα εκτίσει την ποινή του στο εκτός έδρας ματς με τον Ηρακλή για την 23η αγωνιστική όπως και ο δεξιός μπακ, ενώ ο Πορτογάλος μέσος θα χάσει το παιχνίδι της ερχόμενης Κυριακής με αντίπαλο τον Ατρόμητο.