
Την πρώτη τους προπόνηση με τη φανέλα της ΑΕΚ πραγματοποίησαν σήμερα τα δύο νέα μεταγραφικά αποκτήματα της Ένωσης
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στο προπονητικό κέντρο των Σπάτων πάτησαν για πρώτη φορά σήμερα οι Τόμας Πέκχαρτ και Μπρούνο Ζουκουλίνι και πραγματοποίησαν την πρώτη τους προπόνηση στα Κιτρινόμαυρα.
Ο Γκουστάβο Πογέτ υπολογίζει άμεσα στις υπηρεσίες των δύο ποδοσφαιριστών και αυτός είναι και ο λόγος που προτιμήθηκε ο Πέκχαρτ να μείνει στην Αθήνα, αντί να επιστρέψει για λίγο στη Γερμανία ώστε να κλείσει κάποιες ανοιχτές προσωπικές υποθέσεις.
