
Ο όμιλος Aegean έκοψε χθες την πρωτοχρονιάτικη πίτα του, με τον Αντώνη Ρέμο να τραγουδάει τον ύμνο της ΑΕΚ μαζί με τον Νικολόπουλο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Νικήστε – νικήστε!!!
Δημοσιεύτηκε από Andreas Dimatos στις Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2016