
Στο 1ο γυμνάσιο ΣΠάτων θα βρεθούν οι Δημήτρης Κωνσταντόπουλος και Αντώνης Πετρόπουλος για το πιλοτικό πρόγραμμα ενημέρωσης, εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης γύρω από την έννοια του «Ευ Αγωνίζεσθαι» (Fair Play) και την ανάδειξη συμπεριφορών που το αναδεικνύουν της Σούπερ Λίγκα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο, σε πρώτη φάση σε σχολεία της Αττικής, με στόχο να επεκταθεί στο μέλλον σε όλες τις πόλεις των ομάδων της κορυφαίας επαγγελματικής κατηγορίας.
Η ΠΑΕ ΑΕΚ από την πλευρά της πρότεινε το 1ο Γυμνάσιο Σπάτων, το οποίο και θα επισκεφτούν οι ποδοσφαιριστές της Ένωσης, Δημήτρης Κωνσταντόπουλος και Αντώνης Πετρόπουλος.