
Ο Πογέτ έδωσε ρεπό στους ποδοσφαιριστές της Ένωσης προκειμένου να τους αποφορτίσει και να τους ξεκουράσει ενόψει και το ματς του κυπέλλου της Πέμπτης
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Ουρουγουανός τεχνικός προτίμησε να ξεκουράσει τους ποδοσφαιριστές του δίνοντας τους ρεπό αύριο ενώ η προετοιμασία της ομάδας ενόψει του αγώνα κυπέλλου της Πέμπτης με τον Ηρακλή αναμένεται να ξεκινήσει την Τρίτη.