
Λίγες ώρες πριν το ντέρμπι στο ΟΑΚΑ, ο Γκουστάβο Πογέτ έφυγε από το ξενοδοχείο και πήγε στα Σπάτα για να παρακολουθήσει τον αγώνα της ΑΕΚ Κ20 με την αντίστοιχη ομάδα του ΠΑΟΚ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο τεχνικός της Ένωσης βλέπει από κοντά αγώνα της Κ20 και δεν θα μπορούσε να λείψει τώρα, σε ένα ντέρμπι για τους παίκτες του Στέλιου Μανωλά.
Μαζί με τον Ουρουγουανό ήταν οι συνεργάτες του, καθώς και οι Μπράνκο Μιλοβάνοβιτς και Ντούσαν Μπάγεβιτς. Όπως επίσης και ο Μιχάλης, Παυλής που είδε τον αγώνα παρέα με τον Μπρούνο Τσιρίλο.
Να σημειωθεί πως το «παρών» έδωσαν όλοι οι προπονητές των άλλων τμημάτων των Ακαδημιών.