
Ο Μάλκολμ Άρμστεντ σχολίασε τον αποκλεισμό της ΑΕΚ από το Eurocup.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Αμερικάνος δεν κατάφερε να αγωνιστεί σε ευρωπαϊκό ματς με την ΑΕΚ και ήταν ιδιαίτερα απογοητευμένος, μετά τον αποκλεισμό της Βασίλισσας.
«Άρα τώρα θα έχουμε μόνο ένα ματς την εβδομάδα. Κρίμα…», έγραψε χαρακτηριστικά στο twitter του.