
Οι δηλώσεις του προπονητή της ΑΕΚ στην ΕΡΤ μετά το διπλό στο Λαύριο:
«Χάσαμε τρεις σημαντικούς παίκτες (σ.σ. ΜακΛέμορ, Κουζμίνσκας, Καμπενγκέλε) πρόσφατα και πρέπει να τους αντικαταστήσουμε.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στο παιχνίδι σήμερα έπρεπε κάποιοι παίκτες μας να βγουν μπροστά και αυτό έκαναν. Είχαμε ενέργεια, ένταση, ριμπάουντ και κερδίσαμε δίκαια».