21.12
16:35

Πήρε εξιτήριο ο Λόκιερ της Λούτον

AEK1924.gr team
Πήρε εξιτήριο ο Λόκιερ της Λούτον

Ο Τομ Λόκιερ πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο, όπως ανακοίνωσε σήμερα (21/12) η Λούτον, ενώ θα συνεχίσει την αποκατάστασή του στο σπίτι του.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Μάλιστα, σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση της αγγλικής ομάδας, ο Λόκιερ θα πάει στο επόμενο βήμα της αποκατάστασης του προβλήματός του, συνεχίζοντας την αποθεραπεία «από την άνεση του σπιτιού του».

Πηγή: sport-fm.gr

Advertisement