
Με σκορ 1-0 επικράτησε απόψε (4/12) η ΑΕΚ του Αρη στη Νέα Φιλαδέλφεια, στο ματς που έκλεισε την αυλαία για τον πρώτο γύρο της Stoiximan Super League.
Το μοναδικό γκολ του ντέρμπι σημείωσε σε στατικό ο Βίντα στο 59′, το οποίο και έμελλε να κρίνει το όνομα του νικητή.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι δύο ομάδες δημιούργησαν ευκαιρίες, με κορυφαία εκείνη της Ενωσης στο 38′ όπου ο Μάνταλος σημάδεψε το δοκάρι του Κουέστα.