
Το αήττητο σερί της ΑΕΚ στο πρωτάθλημα σταμάτησε κόντρα στον Άρη και ο Δημήτρης Κατσίβελης μιλώντας μετά τη λήξη του αγώνα, είπε μεταξύ άλλων πως οι παίκτες του Δικεφάλου δεν ήταν αρκετά συγκεντρωμένοι.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα είπε:
«Συγχαρητήρια στον Άρη για τη νίκη. Δεν ήμασταν αρκετά συγκεντρωμένοι. Δεν βγάλαμε την ενέργεια που απαιτούσε το ματς. Προσπαθήσαμε να γυρίσουμε στο παιχνίδι. Δεν τα καταφέραμε και χάσαμε. Συνεχίζουμε. Πρέπει αύριο κιόλας να αφήσουμε πίσω μας το ματς με τον Άρη και να κοιτάξουμε το επόμενο με τη Νίζνι».