Ο θρυλικός Ισπανός, που λόγω τραυματισμού δεν έπαιξε σε καμία διοργάνωση μετά το Australian Open, ανακοίνωσε ότι θα λάβει μέρος στο τουρνουά του Μπρίσμπεν (31/12).
Ο μεγάλος στόχος, φυσικά, είναι να ετοιμαστεί για το πρώτο μεγάλο ραντεβού της χρονιάς στη Μελβούρνη (14/1), που τόσο άδοξα αποχαιρέτησε στις αρχές του 2023.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Μετά από έναν χρόνο μακριά από αγωνιστική δράση, ήρθε η ώρα να επιστρέψω», είπε σε βίντεο που ανέβασε στα social media. «Θα γίνει στο Μπρίσμπεν την πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου. Θα σας δω εκεί».
🎧👀💪🏻😉 pic.twitter.com/iH7NvsQGMT
— Rafa Nadal (@RafaelNadal) December 1, 2023