13.11
14:29

Ποτσετίνο για την ένταση με Σίτι: «Δεν είναι καλή εικόνα για εμένα»

AEK1924.gr team
Ποτσετίνο για την ένταση με Σίτι: «Δεν είναι καλή εικόνα για εμένα»

Τσέλσι και Μάντσεστερ Σίτι χάρισαν ένα από τα καλύτερα σόου της σεζόν (4-4). Μια επική και τεταμένη συνάντηση με αμφισβητήσιμες διαιτητικές αποφάσεις.

Η ένταση του ντέρμπι σε συνδυασμό με τις αποφάσεις του διεθνή ρέφερι έκαναν έξω φρενών τον Ποτσετίνο στο τέλος, αλλά εκ των υστέρων ο ίδιος μετάνιωσε για τον θυμό του.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Θα ήθελα επίσης να του ζητήσω συγγνώμη (σ.σ. από τον Γκουαρδιόλα) γιατί εκείνη τη στιγμή δεν τον είδα». Πράγματι, έξαλλος ο Αργεντινός δεν πρόλαβε να δώσει τα χέρια με τον τεχνικό της Μάντσεστερ Σίτι. Ο Καταλανός τεχνικός, ωστόσο, δεν τον κατηγόρησε. «Κανένα πρόβλημα. Δεν πειράζει. Είναι τα συναισθήματα… μου συμβαίνει μερικές φορές», ήταν η τοποθέτησή του.

πηγή: SDNA

Advertisement