
Μιλώντας στην ιστοσελίδα «beIN SPORTS», ο Γάλλος ομοσπονδιακός τεχνικός, σχολίασε χαρακτηριστικά:
«Θα του άξιζε να κερδίσει το βραβείο. Η 3η θέση είναι απογοήτευση. Δεν λέω ότι ο Μέσι δεν το άξιζε και ότι ο Χάαλαντ δεν θα το άξιζε. Είναι νέος, αλλά με αυτά που έχει καταφέρει θα το άξιζε. Δεν χρειάζεται να τον παρηγορήσω. Είναι απογοητευμένος. Είναι ψήφοι που έρχονται σχεδόν από παντού. Με εξέπληξε η ψήφος ορισμένων, που δεν επέλεξαν τον Μπαπέ, ούτε στην πρώτη πεντάδα! Δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω τον όρο ανεντιμότητα, αλλά δεν απέχουμε πολύ από αυτό».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE