09.11
10:50

Ντεσάμπ: «Ο Μπαπέ άξιζε την Χρυσή Μπάλα»

AEK1924.gr team
Ντεσάμπ: «Ο Μπαπέ άξιζε την Χρυσή Μπάλα»

Ο Ντιντιέ Ντεσάμπ δήλωσε απογοητευμένος από την τελική κατάταξη της ψηφοφορίας για την «Χρυσή Μπάλα» και ειδικότερα για την 3η θέση του Κιλιάν Μπαπέ

Μιλώντας στην ιστοσελίδα «beIN SPORTS», ο Γάλλος ομοσπονδιακός τεχνικός, σχολίασε χαρακτηριστικά:

«Θα του άξιζε να κερδίσει το βραβείο. Η 3η θέση είναι απογοήτευση. Δεν λέω ότι ο Μέσι δεν το άξιζε και ότι ο Χάαλαντ δεν θα το άξιζε. Είναι νέος, αλλά με αυτά που έχει καταφέρει θα το άξιζε. Δεν χρειάζεται να τον παρηγορήσω. Είναι απογοητευμένος. Είναι ψήφοι που έρχονται σχεδόν από παντού. Με εξέπληξε η ψήφος ορισμένων, που δεν επέλεξαν τον Μπαπέ, ούτε στην πρώτη πεντάδα! Δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω τον όρο ανεντιμότητα, αλλά δεν απέχουμε πολύ από αυτό».

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Advertisement