
Ο Έλληνας άσος της Ένωσης έκανε τις πρώτες του δηλώσεις μετά την επέκταση της συνεργασίας του με την ομάδα.
Πολύ χαρούμενος δήλωσε ο Πέτρος Μάνταλος από την επέκταση του συμβολαίου του με την ΑΕΚ, έως το 2026.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στις πρώτες του δηλώσεις, μετά την ανακοίνωση της ανανέωσης, ο Έλληνας διεθνής μέσος τόνισε πως στόχος του είναι να βλέπει την ομάδα να μεγαλώνει.
Αναλυτικά η δήλωση του Μάνταλου:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα το νέο μου συμβόλαιο με την ομάδα της ΑΕΚ. Ο στοχος μου παραμένει ο ίδιος: να βλέπω την ΑΕΚ να μεγαλώνει, να κερδίζει τρόπαια και να κάνει πορεία στην Ευρώπη».
@aekfc Petros Mantalos 2026 🟡⚫️ #aekfc #Mantalos #Renewal ♬ πρωτότυπος ήχος – AEK FC