30.10
21:10

Ντοστ: «Βρίσκομαι σε καλά χέρια»

AEK1924.gr team
Ντοστ: «Βρίσκομαι σε καλά χέρια»

Καθησυχαστικός παρουσιάστηκε στις δηλώσεις του ο Μπας Ντοστ, μία μέρα μετά τις σοκαριστικές του στιγμές στο Άλκμααρ-Ναϊμέχεν.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Advertisement