14.10
17:40

«Χρυσή» η Γεωργιάδου στην Τιφλίδα

AEK1924.gr team
«Χρυσή» η Γεωργιάδου στην Τιφλίδα

Την πολύ καλή της αγωνιστική κατάσταση επιβεβαίωσε η Δέσποινα Γεωργιάδου, η οποία έφυγε με το χρυσό μετάλλιο από την Τιφλίδα, επικρατώντας με 15-14 στον τελικό του τουρνουά satellite της Λίκα Ζιζεσβίλι.

Αυτό το χρυσό είναι ένα δυνατό ψυχολογικό boostάρισμα για την Ελληνίδα αθλήτρια της ξιφασκίας ενόψει Παγκοσμίων Κυπέλλων. Σημειώνεται πως η Δέσποινα Γεωργιάδου πήρε 4 νίκες και πέρασε στο κυρίως ταμπλό όπου έφτασε χωρίς προβλήματα μέχρι τον τελικό.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Εκεί επικράτησε με 15-14 της Γεωργιανής Λίκα Ζιζεσβίλι και πήρε το πρώτο χρυσό της σεζόν και μαζί 4 πόντους για να προσθέσει στη βαθμολογία της στην παγκόσμια κατάταξη.

Πηγή: sdna.gr

Advertisement