Ο ομοσπονδιακός τεχνικός των «οράνιε» βλέπει την «κάτω βόλτα» που έχει πάρει ο αντίπαλος της ΑΕΚ στο Europa League και δεν μάσησε τα λόγια του. «Είναι τρελό αυτό που συμβαίνει στον Άγιαξ», είπε αρχικά ο τεχνικός της Ολλανδίας.
«Είμαι σοκαρισμένος όταν τους βλέπω να παίζουν και βλέπω το επίπεδο στο οποίο είναι τώρα», επισήμανε.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Αν η Αλκμαάρ, με όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ως ομάδα, εξακολουθεί να σε κερδίζει με τόση ευκολία, τότε πραγματικά έχεις πιάσει πάτο», επισήμανε ο Κούμαν.







