
Η ΑΕΚ «έκλεισε» εκ νέου φιλικό με αντίπαλο την Νέα Ιωνία για την Πέμπτη (5/11), με την είσοδο να είναι ελεύθερη για τον κόσμο που θέλει να παρακολουθήσει το παιχνίδι.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Γιάννης Αρβανίτης θέλει να έχει σε εγρήγορση τους παίκτες του, μιας και το πρωτάθλημα έχει διακοπή λόγω των υποχρεώσεων της Εθνικής και γι αυτό «έκλεισε» φιλικό στη Νέα Ιωνία με αντίπαλο την τοπική ομάδα.
Ο αγώνας είναι προγραμματισμένος για τις 18:30.