Μεγάλο παιχνίδι στο «Ντα Λουζ» με την Ζάλτσμπουργκ στο πρώτο τέταρτο να κερδίζει 2 πέναλτι, να ευστοχεί στο 1 και να προηγείται της Μπενφίκα που έμεινε με 10 παίκτες από γκάφα του Αντόνιο Σίλβα στο 13′.
Παιχνίδι για γερά νεύρα στο «Ντα Λουζ» ανάμεσα στην Μπενφίκα και την Ζάλτσμπουργκ. Μόλις στο 2′ ο αντικαταστάτης του Οδυσσέα Βλαχοδήμου, Ανατόλι Τρούμπιν έκανε πέναλτι, με τον Κονατέ να αστοχεί και να μένει το 0-0. Στο 13′ ωστόσο ο Αντόνιο Σίλβα έκανε γκάφα διώχνοντας τη μπάλα με το χέρι και μαζί αντίκρισε και την κόκκινη κάρτα καθώς ο παίκτης της αυστριακής ομάδας ήταν έτοιμος να σκοράρει. Την εσχάτη των ποινών εκτέλεσε ο Σίμιτς κάνοντας το 0-1 για την Ζάλτσμπουργ στο 15′.