
H Αντβέρπ είχε φανεί από το εντός έδρας ματς με την ΑΕΚ πως είναι ένα κλαμπ με οργανωτικά προβλήματα και το επιβεβαίωσε ακόμα και από τη δήλωση της ευρωπαϊκής λίστας για το Champions League. Οι νταμπλούχοι Βελγίου δεν συμπεριέλαβαν σε αυτήν τον αριστερό μπακ, Σαμ Βάινς… κατά λάθος.
Η απουσία του Αμερικανού αμυντικού προκάλεσε ερωτηματικά και την εξήγηση την έδωσε ο ίδιος ο Μαρκ Φαν Μπόμελ, ο οποίος επιβεβαίωσε πως δεν δηλώθηκε ο Βάινς καθαρά από αμέλεια των υπεύθυνων της ομάδας. «Κάναμε ένα διοικητικό λάθος, το οποίο δεν μπορεί να διορθωθεί. Ο καθένας θέλει να είναι στη λίστα. Ο Σαμ τώρα αναρρώνει, αλλά θα είναι έτοιμος πριν από το τέλος της φάσης των ομίλων. Κάτι τέτοιο δεν πρέπει να ξανασυμβεί», ανέφερε κατηγορηματικά ο Ολλανδός κόουτς.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE