
Οι παίκτες της ΑΕΚ έχουν σήμερα ρεπό και από αύριο θα ξεκινήσει η προετοιμασία για τον αγώνα κόντρα στον Ολυμπιακό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Κιτρινόμαυροι αναδείχθηκαν χθες ισόπαλοι με 3-3 κόντρα στον Ατρόμητο σε φιλικό που πραγματοποιήθηκε στα Σπάτα και σήμερα έχουν ελεύθερη ημέρα ώστε να χαλαρώσουν.
Άπαντες επιστρέφουν αύριο στα Σπάτα ώστε να ξεκινήσει η προετοιμασία για το ματς κόντρα στον Ολυμπιακό, με τον Δέλλα να περιμένει σιγά σιγά και την επιστροφή των διεθνών.
Πηγή φωτογραφίας: ΠΑΕ ΑΕΚ