
Η ανδρική ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ επικράτησε με 3-1 σετ του Πανελλήνιου στην Νέα Φιλαδέλφεια και έκανε το 20*20 παραμένοντας πρώτη και αήττητη στον βαθμολογικό πίνακα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Κιτρινόμαυροι μπήκαν δυναμικά στο ματς και κατάφεραν με μεγάλη άνεση να κατακτήσουν τα δύο πρώτα σετ. Ωστόσο, στο τρίτο ο Πανελλήνιος ανέβασε την απόδοσή του, έκανε το 2-1 και θέλησε να ισοφαρίσει το ματς.
Τελικά αυτό δε συνέβη, καθώς οι παίκτες της Ένωσης στο τέταρτο σετ δεν άφησαν κανένα περιθώριο αντίδρασης τους φιλοξενούμενους, έκαναν το 3-1 και πήραν τον αγώνα.
Τα σετ: 25-19,25-10,23-25,25-18