
Μέλος του «Επιμελητηρίου Περιβάλλοντος και Βιωσιμότητας» είναι ένας εκ των 17 δημοτών που είχαν προσφύγει στο ΣτΕ κατά του γηπέδου της ΑΕΚ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Δήμος Νέας Φιλαδέλφειας στράφηκε σε έναν μη κερδοσκοπικό σύλλογο, το «Επιμελητήριο Περιβάλλοντος και Βιωσιμότητας», ώστε να εξασφαλίσει την γνωμοδότηση, στην οποία εκφράζονται μια σειρά ενστάσεων για το γήπεδο.
Πέρυσι εκτός από τον Δήμο στο ΣτΕ κατά της Αγιάς Σοφιάς είχαν προσφύγει και 17 πολίτες, με τις προσφυγές τελικάνα απορρίπτονται.
Ένας εκ των 17 πολιτών, όπως έγινε γνωστό σήμερα, σε βιογραφικό του δήλωνε μεταξύ άλλων ότι ήταν μέλος στο «Επιμελητήριο Περιβάλλοντος και Βιωσιμότητας».
Περίεργες συμπτώσεις.