
Τον Πανιώνιο θα αντιμετωπίσει η ΑΕΚ την Κυριακή για την 3η αγωνιστική του πρωταθλήματος κ17 της Σούπερ Λίγκας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι μικροί του Μάρκου Δήμου αναδείχθηκαν ισόπαλοι με 1-1 κόντρα στον Ατρόμητο για την 2η αγωνιστική (η πρώτη του πρωταθλήματος) και την Κυριακή στη μια θα φιλοξενήσουν τον Πανιώνιο στο Χαλάνδρι.
Η ομάδα κ17 της Ένωσης θα χρησιμοποιεί ως έδρα της το Δημοτικό Γήπεδο του Χαλανδρίου, καθώς αποφασίστηκε τα τμήματα που θα αγωνίζονται στη Σούπερ Λίγκα να παίζουν σε γήπεδα με φυσικό χορτάρι.