
Διαβάστε τι είπε ο προπονητής της ομάδας χάντμπολ της ΑΕΚ, Γιάννης Αρβανίτης, πριν το ντέρμπι με τον Διομήδη Άργους.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Παίζουμε σε δύσκολη έδρα. Ο Διομήδης αν και νεανική ομάδα είναι πολύ ανταγωνιστικός. Είμαστε αρκετά έτοιμοι. Το ματς της Τρίτης μας έδωσε την εικόνα που θα έχουμε φέτος. Είδαμε τα λάθη μας τα πλεονεκτήματα μας. Μία νίκη επί του ΠΑΟΚ είναι πάντα σημαντική, αλλά είναι νωρίς για να βγουν συμπεράσματα».
Για το που θα κριθεί: «Το σκορ θα ανέβει από τα τρεξίματα, αν δεν καταφέρουν οι ομάδες να σημειώσουν εύκολα γκολ στην κόντρα, θα γίνει κλειστό ματς με χαμηλό σκορ. Φαίνεται ότι έχουμε καλύτερη επιθετική λειτουργία από τον Διομήδη, αλλά σίγουρα θα είναι ένα άλλο ματς σε σχέση με αυτό κόντρα στον ΠΑΟΚ».